Profesionálna atlétka chce bežať rýchlejšie - nechala si odobrať prsné implantáty

Dvojnásobná majsterka sveta v prekážkovom behu na 400 metrov , Jana Pittmanová-Rawlinsonová si nechala odobrať prsné implantáty, aby zväčšila svoje šance na získanie nejakej medaile na olympijských hrách v roku 2012. Športovkyňa uviedla túto správu pre austrálsku tlač.

Jana Pittmanová-Rawlinsonová

"Chcela som mať väčšie prsia, no už som dosť zrelá na to, aby som poznala sama seba. Aby som si mohla vážiť sama seba, keď sa pozriem do zrkadla", povedala 26 ročná atlétka pre magazín Woman's Day.

" Nechcem znižovať ani šance Austrálie. Chcem sa čo najviac cítiť ako atlétka a vstúpiť na štartovaciu dráhu v Londýne, v čo najlepšej forme", povedala Austrálčanka, ktorej súkromný život je často rozoberaný na titulných stranách novín v jej krajine.

"Po tom, čo som sa pozrela do zrkadla, uzrela som len svalnaté ruky, silné nohy a široké ramená", vysvetľuje atlétka dôvod, prečo si nechala zväčšiť prsia.

Pittmanová-Rawlinsonová, ktorá získala titul majsterky sveta v roku 2003 a potom ešte v roku 2007 v japonskej Osake, bola nútená odstúpiť z účasti na MS v Berlíne, pretože bola zranená. Kvôli ďalšiemu zraneniu vynechala aj posledné letné OH, ktoré sa konali v Pekingu.

zdroj: ČTK.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Kontaktné informácie

Akékoľvek otázky, nápady či názory môžete adresovať na e-mail: spodnabielizen@gmail.com.

Ak nájdete na webe nejakú gramatickú, prípadne inú chybu, budeme veľmi vďační, ak nás o nej budete informovať.

Záverom...

Ženské prsia patria k najcitlivejším častiam tela, preto by mala byť správna podprsenka predovšetkým pohodlná a žena by sa v nej mala cítiť dobre. Snáď vám k správnemu výberu aspoň trochu pomôžeme. Ďakujeme za návštevu :)
Copyright © 2009 Blogger Template Dizajn vytvoril Bie Blogger Template Vektor vytvoril DaPino