Medzipodprsenka - uchráni dekolt pred vráskami

Zachovanie krásneho dekoltu a jeho znovu získanie, si zobrala za úlohu Rachel De Boer. Vyvinula takzvanú medzipodprsenku, ktorá ženu zbaví nežiaducich problémov s vráskami.

medzi podprsenkaNosí sa počas noci, oddeľuje prsia a mala by zachrániť ženský výstrih, zbaviť ho nežiaducich vrások. Tie sa často vytvárajú cez noc, keď žena leží na boku a koža sa jej pomačká medzi prsiami. Medzipodprsenka La Decollette pohodlne drží obe prsia od seba.

"Rada si vychutnávam opaľovanie a pláže, to celkom poškodilo moju pleť. Bolo mi niečo medzi 30 a 40 rokmi, keď som s hrôzou zistila, že sa mi začínajú vytvárať vrásky. Krémy nepomáhali, no kamarát mi poradil, aby som spala s vankúšom medzi prsiami. A zabralo to," vysvetľuje vznik svojho nápadu Rachel De Boer.

Medzipodprsenku La Decollette je možné zakúpiť v jej e-shope za necelých 50 €. Tovar je k dispozícii v čiernej a bielej farbe.

"Umožňujem zbaviť sa vrások z dekoltu. Nie je to sexi podprsenka, ale môže vám priniesť naspäť príťažlivý dekolt", vraví Rachel.

Zdroj: super.cz.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Kontaktné informácie

Akékoľvek otázky, nápady či názory môžete adresovať na e-mail: spodnabielizen@gmail.com.

Ak nájdete na webe nejakú gramatickú, prípadne inú chybu, budeme veľmi vďační, ak nás o nej budete informovať.

Záverom...

Ženské prsia patria k najcitlivejším častiam tela, preto by mala byť správna podprsenka predovšetkým pohodlná a žena by sa v nej mala cítiť dobre. Snáď vám k správnemu výberu aspoň trochu pomôžeme. Ďakujeme za návštevu :)
Copyright © 2009 Blogger Template Dizajn vytvoril Bie Blogger Template Vektor vytvoril DaPino